Ärlig..

Okej måste börja med att säga att jag brukar inte normalt sett öppna mej såhär för alla att se men det e kanske de jag behöver så Im gonna give it a go!

Den sista veckan har verkligen bara mått skit! Jag kan inte riktigt säga varför lr vad det beror på bara att det är sjukt jobbigt och frustrerande..
Värst av allt är att det går ut över skolan o arbetet jag gör där. Små saker som jag annars inte har problem med händer o det gör bara att jag mår ännu sämre, det känns som om jag fastnat lite i en ond cirkel o nu måste jag hitta ett sätt att ta mej ur den..

Examen ligger oxå hela tiden o spökar i bakhuvudet o det i sej är ett gigantiskt stressmoment! Vad händer om jag inte klarar mina examensprov? O vad händer om jag inte får tag i modeller till alla momenten osv osv.. Shit håller på att driva mej själv till vansinne! Och nu har det gått så långt att jag inte ens kan ta ett steg tillbaka för att få lite distans..

Så den stora frågan är: vad ska jag göra? Hur ska jag kunna få tillbaka mitt vanliga lugn?

Hjälp!


Kommentarer
Postat av: kassiiie

Sätt dig i lugn o ro och tänk "jag kommer klara utbildningen" Min sambo tvingar mig att göra de varje morgon och kväll framför spegeln för att inte bryta ihop :) .



Du kan meditera, tänk inget negativt bara framåt, ta en dos av al dela Madde :) hon får en alltid på gott humör :) vi i klassen finns ju alltid, alla fall vissa av oss :) :) :)



2012-03-04 @ 13:36:06
URL: http://kassiiie.blogg.se/
Postat av: Alex

Tack för tipset fina du! <3

2012-03-05 @ 10:16:06
URL: http://msalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0