Helg..

Då va de helg igen imorron.. Planer? Nää inte alls! Skönt? Ja som fan!
Känns som att all energi bara rinner av en. Man hinner inte riktigt ladda upp batterierna helt innan dom e slut igen. Men nu e det inte långt kvar! Examen please come NOW!!!!

Ska fixa fotto projektet oxå, vi har film- tema och jag har redan bestämt filmen, nu måste jag bara hitta en modell oxå! Måste va nån som e hyffsat fotogenisk oxå ju haha :P

Håller på att längta ihjäl mej till England nu! Ahh vill vara där NU NU NU! Ska bli sååå skönt o KUL att få komma iväg att få komma "hem". Ska inhandla mej ett par nya vita converse. Fick kasta mina gammla förra sommaren och det gjorde ont i själen! haha

Nä nu ska jag sova ska iväg på äventyr imorron, hoppas SÅÅÅ att det kommer gå bra! Håll tummarna för mej vid 6 tiden imorron kväll okej?! Jag berättat sen om det gick bra lr ej och vad det handlar om :P

Natti natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0