Helg!

Då va denna helgen oxå över. Har varit en lugn o skön helg då jag har varit hundvakt.. Mamma o pappa har varit i Tyskland.

I fredags va först syrran o hennes klasskompis här o fixade håret. Sen kom Madde så gick vi o köpte lite gott sen stack vi upp till Fidde för Madde skulle göra sin första tattuering :) Slutade med att jag fyllde i min på ryggraden o skaffade den som jag la upp i förra inlägget :)
När vi va klara drog vi hem till mej o kollade på footballers wives :)

Igår va de slappe deluxe. Jag o hunden spenderade typ hela dagen på soffan o kollade på Desperate housewives. På kvällen kom Tamara så köpte vi pizza o kollade på gladiatorerna :)

Idag har jag hunnit med en lång runda me vovven, dammsugat o nu e de Desperate som gäller igen :)

Hoppas ni alla oxå hade en skön helg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0