John Blund?

Ännu en kväll då jag inte kan sova! Detta börjar bli lite tjatigt nu! Jag är inne på min 4e vecka med insomnia o sömnlöshet! Gaaahhhh blir galen av att bara ligga o snurra i sängen!!!!!

Ska va i salongen hela dagen imorron. Ska bli kul. Älskar att vara där (vilket är tur då det är de jag ska göra dom kommande typ 40 åren!) Kan verkligen inte beskriva känslan av att äntligen hittat rätt! Det har varit dyrt o jag har fått offra mycket men fan det har det ändå varit värt! Det är inte långt kvar till examen nu så nu gäller det verkligen att ta dom sista krafterna o den sista energin och gå all in! Men inte glömma att ha kul under tiden!

Aug-11 vilken klass alltså! Vi är många olika personligheter men vi har ändå lyckats klara oss hyffsat smärtfritt från drama o det säger inte lite! Nu taggar vi dom sista veckorna för på examen ska vi alla krypa hem!!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0