Onsdag check!

Då va snart denna dagen oxå slut. Har haft en bra dag idag! Det va fan på tiden!

Började dagen med min underbara x-kund i salongen. Hon är för skön! Helt underbar kvinna!
Hon fick mej på sjukt bra humör :)

Sen fick jag mitt hår tvättat o stylat vilket alltid e najs.

På eftermiddagen gav jag min kund till Madde då hon fattades moment så stod jag i receptionen
och ugglade.

Efter en galen tågresa med min BF kom Tina och hämtade mej på stationen så körde vi hem
till henne där jag klippte hennes syster och sen en vän till henne..
Nu är jag hemma, har suttit och pelat med bloggdesignen (igen) men det blir fan inte bra så
nu ska jag ha denna lökiga ett tag, lr ja tills jag har ork o tålamod till att fixa nått snyggare :P
Fotboll på tv oxå ju. Hoppas att ryssarna kan köra över Real men det är väl att hoppas på för mycke.

Nää nu ska jag glo lite fotboll innan de blir dusch o sängen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0