Tillbaka!

Det var vääääldigt längesedan jag va här inne o skrev. Det har varit både pga av tidsbrist och inget sug..

Men nu kör vi igen med nya krafter! Det är mycket som har hänt och som ska hända! Jag har fyllt 25, varit i england och startat mitt egna företag :)

Jag ska ta min examen om 2 veckor o håller nu på för fullt med att göra mitt examensarbete och träna på mina modeller :) Stressigt som fan men faktiskt jävligt kul oxå!

Sen är det mycket fix med mitt företag. Saker som ska kollas upp, produkter som ska inhandlas o mycket mycket mer! Jag kommer vara både gråhårig o ha blödande magsår innan juni månad är över!

Thats all for now peeps vi hörs!
Ps. Ni glömmer väl inte att boka en tid hos mej i salongen? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0